maandag 19 juli 2010

Zomergasten-picknick

De spanning stijgt, zondag eerste uitzending. Vanwege het lekkere weer is mijn top 43 er een beetje bij ingeschoten. Dus dacht ik net, ook met het oog op het lekkere weer: laten we gaan picknicken. Omdat Zomergasten nooit genoeg opgehypet kan worden. En omdat ik benieuwd ben naar jullie ideeën over het programma.

Dit is mijn idee: ik zit morgen, dus dinsdag 20 juli, vanaf 19:00 in het Oosterpark in Amsterdam. Ik neem HELEMAAL NIETS mee, en organiseer ook niks. Het is een picknick, dus neem zelf die oude plaid, gevulde olijven, ALDI-prosecco, je gitaar en/of mondharp mee. Als je wil kan ik ook boeken signeren, of de gloednieuwe DVD van de serie: http://www.vpro.nl/winkel/product?id=43569649. Ik verloot er ook nog eentje! We maken er een gezellige boel van.

Details over de precieze plek volgt morgen, moet even een goed plekje vinden. Tot morgen!

Jelle

8 opmerkingen:

cheruchan zei

haha, dat is een leuk plan :)

Unknown zei

dat ga ik niet redden vanuit Rotterdam. Dus veel plezier en tot zondag ....:-)

Unknown zei

Ik ben in de buurt... zal er eens over nadenken! :) het houdt trouwens wat dat bestellen bij de VPRO...maar dan heb je ook wat!

Erwin Reijers zei

Een picknick organiseren en zelf niks meenemen? Wat armoedig. Nee sorry, ik kom niet.

Caroly zei

Je neemt we wel de woorden uit de mond, Amorf. Ik kom graag, maar dan hoort Jelle zelf ook wat mee te nemen.

Unknown zei

Ik moet mn Twitter weer wat vaker aanhebben, want dit bericht lees ik duidelijk te laat... Wel erg veel zin in Zomergasten!

Pauline zei

Jammer, jammer dat ik dit nu pas lees... nu zit ik al saai thuis

LADa zei

Wat jammer dat ik net dit bericht gelezen! Я была заинтригована серией Ваших ТВ-передач, купила и прочитала залпом книгу Rusl.v.gevorderden, расположилась еще больше к ее автору и вчера весь вечер, непривычно, просидела перед ТВ, вникая в хар-р и разнообразные стороны личности van M.'t Hart. И уже сроднилась с автором настолько, что сожалею, увидев поздновато это симпатичное приглашение на пикник ("А счастье было так возможно" :).
Не подумайте чего - я Вам точно в мамы гожусь :).
Успехов! Вы - молодец!