zaterdag 12 januari 2008

Moscow objects (1)

3 opmerkingen:

Unknown zei

I assume you do not know what this object is. Let me tell you. The 'box-like item' is actually supporting the hood. The box like item was especially designed for it's purpose as you also can see by the two 'drawer-like' extensions that are visible.

I hope this is clear now for you.

Thank you,

Maurits

Sander zei

More of these pictures, please.
Just like the ones you published in NRC-NEXT. They put a smile on my face everytime I look at them.
Are these pictures found or made by joe?

Sander

Marina zei

Hoi Jelle
Ik heb uw boek gelezen, het Provinciaal Bibliotheek Limburg in België biedt er een exemplaar van aan. Prachtig, grappig en juist. Ik ben Russische en ik woon enkele jaren in België. Ik was nieuwsgierig: Rusland met de ogen van een Nederlander. U heeft wel heel verre hoeken bezocht waarvoor een gemiddelde Rus nooit interesse zal hebben. Dus bepaalde fragmenten van uw boek waren voor mij ook een ware ontdekking. Zelf ben ik van Siberië, van de stad aan het Baikal-meer. Als je nog even een exotische plek wilt bezoeken, mijn tip: eiland Olkhon, dorp Khuzhir, logeren bij Nikita Bencharov. U kunt deze naam (voormalige sportleraar van het dorp) wel eens op Internet vinden (in het Engels). Success! Marina